Gäste lese Limitierung!

Allgemeine Frage Preisentwicklung/Inflation in Thailand

Member

Member hat gesagt:
kann mir jemand sagen, was momentan das All Season Steak Buffet ( All You Can Eat) im Central Festival kostet.
War für mich vor Covid immer so ein Indikator für die allgemeinen Preissteigerungen in Thailand.

Im Sep. 2018 waren es noch 329,- Bath
Anhang anzeigen restaurant.jpg
Die gibt es leider nicht mehr.

Von Facebook:
Dear Customers,

Due to Covid-19 pandemic, “All Seasons Steak Buffet” at Central Festival Pattaya have suffered great impact and we’re sadly announcing the permanent closure of the restaurant.

We would like to thank you for all your support for the last 9 years and looking forward to serving you great food again in the future, sooner or later. If that opportunity arrives, we will inform you via this fan page.

Announced on June 10, 2020.

Thank you

Member

Ach je, so ein Mist. Danke für die Info.

Member

Habe gestern ein Maedel kontaktiert, das auf Phuket vor 12 Monaten fuer ST 2000 bht verlangt hat, jetzt will Sie 3000😂😂

Member

50% nicht schlecht. Empfehle nicht darauf einzugehen und jemand anderes eine Chance einzuräumen 😁

Member

Member hat gesagt:
Habe gestern ein Maedel kontaktiert, das auf Phuket vor 12 Monaten fuer ST 2000 bht verlangt hat, jetzt will Sie 3000😂😂
Ist doch easy zu handeln...... zur besagten Dame sagen : was nur 3000 ST, eigentlich wollte ich 5000 ST anlegen..... 3000 kann nix taugen!

555

• Standard Pattaya Afrika Afrika Phillipinen Phillipinen Amerika Amerika Blank
    Oben Unten