Member
Halte mich hier zwar mit Kommentaren zurück, lese aber regelmäßig und interessiert mit. Danke für die Infos.
Member hat gesagt:Guten morgen zusammen, möchte mich aus der diskussion über die zukunft der phillipines lieber raus halten, allerdings wird mir schon etwas mulmig. Veränderungen sind wohl dringend geboten, ob die wild west methode dazu geeignet ist, bezweifel ich.
Aber danke an gopinay für die versorgung mit den news.
Hat zufällig jmd etwas über neuerungen zum annulment gelesen?
Sorry, passt nicht in die politischen diskussionen, hab aber gerade gehört, dass sich die kirche geäußert hätte, es zu lockern.
Member hat gesagt:...müssen auch viele unschuldige sterben und leiden!
US closely ‘watching’ Duterte, says expert
THE UNITED States is “watching very carefully” the moves of President-elect Rodrigo Duterte, particularly during his first 100 days in Malacañang, and his reaction to the much-awaited ruling of a United Nations tribunal court on the Philippines’ maritime row with China, according to an expert of a US-based think tank.
“It is ironic that we are watching because if you ask leaders in Washington right now, they would say the US-Philippine relationship is at a high point,” said Ernest Bower, a nonresident senior adviser for the Southeast Asia Program at the Center for Strategic and International Studies.
Metro anti-crime drive on | Headlines | Philippine Star
In Caloocan City, bodies of apparent victims of summary executions have turned up. Elsewhere, drug suspects are being rounded up, people drinking in the streets picked up and curfews on children enforced.
As police prepare to welcome a new president, a crime drive is sweeping Metro Manila, with men being apprehended for merely going shirtless outside their homes to cool down in the muggy weather.
Member hat gesagt:.....Yeah! Lass uns alle Waffen tragen und uns gegenseitig erschiessen.