Nachrichten aus Thailand

• Ersteller
Status
Nicht offen für weitere Antworten.

Member

Bangkok belegt 1. Platz im MasterCard Global Destination Cities Index
http://c15210660.r60.cf2.rackcdn.co...ard-Global-Destination-Cities-2013-Report.pdf

"The top destination city by international visitor arrivals in 2013 is Bangkok, which managed to surpass London by a very slim margin. This is the first time an Asian city is in the top rank since the Index was launched in 2010."

"Chart 26 shows the top five origin/feeder cities for the global top ranked destination city, Bangkok. All five origin/feeder cities of Bangkok are in Asia: Singapore, Tokyo, Hong Kong, Kuala Lumpur, and Seoul. Singapore is the biggest origin/feeder city for Bangkok, but the number of visitors from Singapore to Bangkok is estimated to decline by three percent in 2013, whereas visitors to Bangkok from Kuala Lumpur is expected to growth strongly by 15 percent, followed by Hong Kong at 9.5 percent, Tokyo at 7.5 percent and Seoul at 4.4 percent"

"Bangkok is the top 2013 destination city by international visitor arrivals. While surpassing 2012 leader London by the slim margin, Bangkok demonstrated growth rates of better than 18 percent in 2011 and 2012, with a further 9.8 percent growth in 2013."

Zuletzt bearbeitet:

Member

Bangkok boomt halt und ist Drehkreuz für SOA.

Member

Verständlich das die Eltern sofort zugesagt haben. Ich wäre mit den 6 Reihenhäusern schon zufrieden gewesen. :mrgreen:

Member

@Atze: Als Angestellter wirklich ein Betrag jenseits von Gut und Böse. Als Besitzer einer Erdölfirma möglicherweise nur Geld aus der Portokasse.

Member

Jackpot!
Naja, wenn sie sich lieben, dann ist ja klar, dass er von seiner Asche was rüberwachsen lässt. Und ganz ehrlich, wenn ich die richtig dicke Kohle hätte, dann würde ich auch zusehen, dass die Schwiegereltern und Geschwister es gut haben. Das gibt sicherlich erstklassige Familienfeiern.
btw: 100.000.000 Baht = ca. 2,5 Millionen Euro

Member

gut haben bei 100.000.000.lol

da hätten 5 auch dicke gelangt. der typ hat ein sockenschuß, ob er `ne oelfirma hat ist shitegal.

Member

auf jeden Fall haben sie ihn jetzt alle vooooooooll lieb :lach:

Member

Member hat gesagt:
gut haben bei 100.000.000.lol

da hätten 5 auch dicke gelangt. der typ hat ein sockenschuß, ob er `ne oelfirma hat ist shitegal.

Damit bin ich voll konform!

Status
Nicht offen für weitere Antworten.
  • Standard Pattaya Afrika Afrika Phillipinen Phillipinen Amerika Amerika Blank
    Oben Unten