Member
So, Alibaba, du redest vielleicht etwas gefrustet daher und meinst, dass dir geglaubt wird, falls du Behauptungen aufstellst, dass in diversen Hotels keine Mädchen aus Bars etc. erlaubt sind. Ich bitte dich, dich an Fakten zu halten und keine Behauptungen einzubringen, die nicht stimmen. Ich habe aufgrund deines Postings mit diesen Aussagen von dir einfach mal höflich bei zwei von dir genannten Hotels angefragt:
The Palmery Resort verlangt eine Joiner Fee in Höhe von 1000 Baht pro Nacht und behält sich vor, die ID-Card des Mädchens für die Dauer ihres Aufenthaltes einzuziehen.
The Orchid House verlangt dagegen eine Joiner Fee in Höhe von 600 Baht pro Nacht.
The Palmery Resort verlangt eine Joiner Fee in Höhe von 1000 Baht pro Nacht und behält sich vor, die ID-Card des Mädchens für die Dauer ihres Aufenthaltes einzuziehen.
The Orchid House verlangt dagegen eine Joiner Fee in Höhe von 600 Baht pro Nacht.
Dear xxxx ,
Greeting from The Palmery Resort And Spa.
Thank you for you interesting our Resort.
As per policy of our hotel in case bring the girl from outside please to inform we have to charge 1,000 THB per time and request to keep her Id card .
Should you need any further please do not hesitate to contact us.
Best Regards,
Ornjira N.
Reservation
On Sat, Apr 13, 2013 at 2:32 PM, xxxx wrote:
This mail is sent via contact form on Welcome » The Palmery Resort and Spa | Kata Beach
-------------
Name : xxxx
Email :xxxxx
Nationality : German
Subject : Single Holidays and Joiner Fee
I am planing my holidays on Phuket. I am Single and also want to enjoy the night life on Phuket. Is it allowed to bring a Thai lady with me and if yes, do you request a joiner fee?
Best regards
xxx
On 2013-04-13 01:38, xxx wrote:
> Good morning from Germany,
>
> I am planing my holidays on Phuket. I am single and also want to
> enjoy the nightlife. Is it allowed to bring a Thai lady to my room and
> if yes do I have to pay a joiner fee.
>
> Best regards
>
> xxx